niedziela, 31 grudnia 2017

Czekolada na koniec:)

Witajcie,

   W końcu udało mi się tutaj zagościć z tym akurat postem. Grudzień jest dla mnie ciężkim miesiącem by z czymkolwiek się wyrobić niestety, ale jestem. Jakby ktoś się dziwił, że posty były publikowane w miarę regularnie zgadza się, bo były zaplanowane do przodu i powiedzmy same się publikowały fajna  rzecz przy okazji
   Wracając do dzisiejszego tematu, jakiś czas temu zapisałam się do zabawy z czekoladą w roli głównej. Oto co przygotowałam; czekoladka została schowana:) w szydełkowe ubranko, a jako dodatek rękodzielniczy powstał ocieplacz na kubeczek i dorzuciłam jeszcze herbatkę.
 /kubeczek posłużył jako eksponat/

Oto co ja otrzymałam różnego rodzaju przydasie i ...
 ...czekolada schowana w czekoladniku. Śliczny prawda?:)
 Oto środek

   p.s. przy okazji dzisiejszego dnia, bo jakby nie patrzeć sylwester już dziś udanej zabawy wszystkim życzę i jeszcze raz Szcześliwego Nowego Roku:)!
PODPIS

3 komentarze:

  1. Wiele szczęścia w Nowym Roku 2018🍾🎈

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna słodka wymianka :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku!!
    Pozdrawiam serdecznie!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).