czwartek, 11 maja 2017

Wędrująca książka

Witajcie,

   Po mimo nowych obowiązków i uczenia się nowej rzeczywistości chodzi mi po głowie zorganizowanie jakiejś zabawy. Brakuje mi tego. Nie natrafiłam na zabawę wartą uwagi, a może na razie mam dość wymianek:). Zabawa prosta już kiedyś w podobnej brałam udział tylko to ja ustalam zasady:). Zmobilizowałam się ostatnio i wzięłam się za czytanie. Zaczęłam od "Ukłonów dla żony" Katarzyny Gubały. Książka wg mnie warta uwagi i chociażby dlatego też postanowiłam, że puszczę ją w świat by po roku do mnie wróciła. Coś o książce, przede wszystkim na pewno nie jest skierowana wyłącznie dla żon/ partnerek, dla singli również, bo może akurat tutaj znajdziecie odpowiedź na to dlaczego jesteście same, chyba że był to wasz wybór:). Zresztą w recenzowaniu się nie czuję, dlatego też odsyłam tutaj.



Zasady:
  1. zabawa jest dla osób aktywnie blogujących (2/3 posty w ciągu miesiąca),
  2. zostaw komentarz pod tym postem, wraz z adresem swojego bloga ( chętnie go odwiedzę),
  3. podlinkuj na swoim blogu/stronie banerek informujący o zabawie,
  4. dodatkowo wspomnij o zabawie w osobnym poście lub przy okazji kolejnego,
  5. zgłoszenia przyjmowane są do 31 maja - do północy, a do kilku dni zrobię losowanie i ogłoszę listę.
  6. na przeczytanie macie miesiąc ( chyba, że wyrobicie się szybciej), potem wysyłacie dalej,
  7. na adres: asikowemajsterkowanie@gmail.com prześlijcie mi proszę wasze adresy i dodatkowa informacja o preferencjach co wybieracie: przydasie/inny drobiazg ( przykłady ) 
  8. w paczce oprócz książki powinno się znaleźć:

  • zakładka,
  • herbatka/kawka
  • przydasie lub inny drobiazg 
  • pocztówkę ze swojej miejscowości ( wypełnioną np. pozdrowieniami:) ),

By zabawa miała sens i doszła do skutku będzie potrzebne min 12 zgłoszeń:), więcej tym lepiej.

Zapraszam gorąco do zabawy. W książce z tyłu możecie także zostawić komentarz po sobie.

PODPIS

1 komentarz:

  1. Ja się na to piszę, jak dorwę komputer to wrzucę post :)
    Jakby się 12 osob nie znalazlo, to tez chetnie poczytam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).