piątek, 26 czerwca 2015

Pary świadomej wymianki

Witajcie,

 No cóż nadszedł ten dzień, w którym ogłaszam pary mojej pierwszej wymianki. Bardzo się cieszę, że dołączyłyście do mojej zabawy. Dziękuję za wszystkie pomocne maile. Nie będąc przedłużać zasad już nie będę przytaczać. Dla zapominalskich znajdziecie je tutaj. Maile informacyjne z "życzeniami" drugiej strony już wam wysyłałam. A zatem czas ogłosić:

1 para:
2 para:
3 para:
4 para:
5 para:

    Formalności stało się zadość, szczegóły teraz już wam pozostają do ustalenia z drugą stroną:). 

p.s. gdy już będziecie wysyłać paczuszkę do swojej pary proszę zdjęcie jej zawartości:) na mail.

PODPIS

2 komentarze:

  1. Nie biorę udziału, ale chętnie zobaczę, jak wypadła całość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to moja paczuszka już prawie kompletna ;) Jutro wysyłam. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).