czwartek, 17 kwietnia 2014

Różnisty koszyk:)

Witajcie,

   Wielki Tydzień nam się zaczął, przygotowania świąteczne trwają, a ja w przerwie bądź w między czasie zrobiłam koszyk. Wygląda nie pozornie:). Poniżej pokaże wam jak go zrobiłam. Dzisiaj mój kursik więcej będzie się składał z kursów innych:).
        Spód zaczął się od tektury. Z racji, że koszyk jest większy, to dzięki temu chciałam wzmocnić tak dół:).
      
     O wypłataniu ścianek dużo nie ma co pisać, bo to stały spot którym na razie się posługuję:). Za to wymyśliłam sobie by brzegi ładnie wyglądały. I tutaj skorzystałam już z kursy od Jotkii, który jest bardzo łatwy i przejrzysty. Po co wymyślać coś co już jest :). 

     Co dalej?:) Czas na rączkę. I tutaj też podzielę się z wami kolejnym kursikiem, którym podzieliła się ze mna ewoz. Oto kursik :).
       Czas na mój tekturowy spód. Dorobiłam osobno wiklinowy spód splotem prostym. Potem wyciełam kształt, który potrzebowałam i na koniec przykleiłam:).

         Żeby nie było mało na koniec przykleiłam powycinane fragmenty kwiatów z serwetki:) i znowu załatwiłam je wikolem:).
PODPIS

10 komentarzy:

  1. Fantastyczny!!
    Dekupaż Ci też nieźle idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej traktuje go eksperymentalnie jako ciekawostka:), ale dziękuje;).

      Usuń
  2. Gdybym nie widziała całości nie uwierzyłabym, że jest z papierowej wikliny. Miętowy, cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na tym łapię przeglądając inne blogi i dziękuję:).

      Usuń
  3. Asikowy Kąciku, jesteście bardzo uzdolnieni!!! Koszyk jest CUDOWNY!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu super Ci wyszedł ten koszyk a ten pomysł z tym dnem jest świetny. tekturka nie zawsze pasuje do całości a to przyklejenie dodatkowego dna to super pomysl.
    Pozrawiam światecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś przyszło mi do głowy a czemu by tak nie spróbować:). Również pozdrawiam i dziękuję:).

      Usuń
  5. Bardzo ładny koszyczek. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).